Vysvětlení zrušení závodu v roce 2011

07.09.2011 22:20

I přesto, že moji kamarádi nemají o takovýto druh zábavy zájem. Ze všech mých kamarádů a známých se přihlásilo pouhých 6 lidí. Byl jsem odhodlán, po minimalizování nákladů a za cenu ústupků, tento závod uspořádat.

Že budou nějaké potíže, které budu muset operativně řešit, jsem předpokládal a byl jsem na ně psychicky připraven. Tedy alespoň jsem si to myslel. Až do včerejšího večera, kdy jsem narazil na vola. A to vola maximálních rozměrů. Bohužel to nemůžu víc rozvést, protože stále plánuji tento závod někdy uskutečnit. Po celodenním přemýšlení, vymýšlení, hledání, kombinování a uklidňování se mi podařilo problém s vypadnutým kontrolním bodem vyřešit. Ba dokonce ještě o trošku víc zdramatizovat závěr závodu.

To jsem však ještě netušil, co mě čeká za prekérku.
Začátkem července, když jsem procházel trať, jsem byl v cíli ubezpečen, že tento víkend bude otevřeno i kdyby pršelo a bylo chladno. O tom jsem byl ujištěn ještě začátkem srpna, když jsem si telefonicky ověřoval nějaké drobnosti.
Protože jsem chtěl, aby vše perfektně klapalo, chtěl jsem si otevření cíle ověřit ještě tento týden. Bohužel telefon byl nedostupný a na zaslané emaily nikdo nereagoval. Až před chvíli mí přišla krátká a výstižná odpověď na několik mých skromných dotazů: „je zavřeno objekt se prodává“. Nic víc nic míň.

Cíl se bohužel nenachází v oblasti, kdy by bylo jednoduché najít jiný příhodný. Navíc bych to místo chtěl nejdřív vidět. Proto jsem byl nucen závod odložit na dobu, kdy bude cílový objekt buď znovu otevřen, nebo dokud nepředělám celý závěr závodu.

Všem co se chtěli zúčastnit, Malině, Helbymu, Ivaně a jejímu kamarádovi, Štěpánce, Drhymu a Wemínkovi, se omlouvám.

Nový termín dám včas vědět. Pravděpodobně to nebude dřív než příští jaro.