Pár rad na cestu

17.07.2011 23:05

Tak jsem dnes prošel celou trasu. Protože jsem kamarád, podělím se s vámi o moje poznatky a zkušenosti.

 

Nejdřív trošku statistiky: 
  • od startu do cíle mi to trvalo 635 minut.
  • pěšky jsem šel 310 minut.
  • 60 minut jsem čekal.
  • stopováním jsem strávil 40 minut.
  • stopem jsem ujel 0 km. 
  • vlakem jsem ujel 77 km za 95 minut.
  • na kontrolních bodech jsem pobyl 115 minut.
  • za celou dobu jsem utratil 383 Kč (128 za vlak, 140 za pivo, 5 za WC a 110 byly ostatní výdaje).
  • celou trasu jsem prošel bez mapy.
  • puchejře mám 2. Na každé noze jeden.

 

A teď ty poznatky:
  • před startem opatrně s alkoholem.
  • když někam lezeš podívej se, kudy polezeš ven.
  • v sobotu ráno moc aut nejede
  • ti co jedou, neberou.
  • ne vše co vypadá jako člověk, je člověk.
  • to platí i naopak.
  • pokud chceš něco mít určitě s sebou, 3x se koukni, jestli to máš v batohu.
  • když lezeš na kopec, přesvědč se, že je to ten správnej.
  • i krásný sad se po pár metrech může změnit na prales.
  • ptej se na cestu, ušetříš si čas a kilometry.
  • věř místním. Když řeknou úplně nahoru, opravdu nemyslí 10 metrů pod vrchol.
  • když někam vede turistická značka, běž po ní. Oni vědí proč jí tam malujou.
  • pij.
  • když na něco čekáš najez se. Pak už nemusíš mít kdy a kde.
  • vem si pořádný ponožky a občas si vysyp bordel z bot.
  • vem si repelent.
  • papír od sebáků si schovej, ještě se ti může hodit.
  • pij víc.
  • když máš někde možnost, doplň si vodu.
  • ne všechny značený cesty jsou nejkratší. 
  • namazat se opalovacím krémem jen ráno nestačí.
  • mokré věci dané do batohu smrdí.
  • a pokud něco nemůžeš v batohu najít, koukni se ještě několikrát.